Karta Dnia- 2 KIELICHÓW


Moje DWA KIELICHY....Hmmm...Ile tych ważnych spotkań mam przed sobą? Czy tylko jedno, najważniejsze i najbardziej oczekiwane?

KTO? --> para
CO? --> rozmawia o czymś bardzo intymnym
KIEDY? --> w nocy
GDZIE? --> w dyskotece:)
DLACZEGO? --> z powodu chęci zrozumienia i konfrontacji emocji
JAK? --> po cichu, szeptem, jakby chcieli coś ukryć


To teraz bardziej szczegółowo.
1. Skojarzenia i odczucia- i choć powyżej opisałam spotkanie dwojga w dyskotece, to tutaj kojarzy mi się rozmowa/czat wideo przez internet, ale z rozmówcą dobrze mi znanym/ de facto spotkanie pod osłoną nocy! Wielu określa ten widok jako zapowiedź nowej miłości, spotkania kogoś dla nas szczególnego. Cóż...Dla mnie to wygląda bardziej jak spotkanie kogoś, komu się ufa i kogo się zna. Ale karta dotyczy miłości, zatem tu może być mowa o przyjacielu/partnerze/kochanku/ mężu. Ważny temat między nimi, może nawet jakaś współpraca.Fakt- kwestia dyskoteki też jest silnie przemawiająca;)
2. Opis osobisty:
- symbole- kielichy, para(blondynka i brunet), noc, księżyc, światło pomiędzy twarzami, woda
- osobiste odniesienie do symboli- kielichy to symbol uczuć, ale tu kojarzą mi się z imprezą, spotkaniem dwojga w miejscu, gdzie się pije zacne trunki(de facto może to być wesele również, albo rasowa restauracja); para(blondynka i brunet)-  skrajności ale świetnie się uzupełniające, tworzące całość, miłość, zaufanie, zrozumienie na każdej płaszczyźnie(pomiędzy nimi). Oni rozmawiają cicho, szeptem...lub zbliżają się do pocałunku;) ; księżyc niemalże jednoznacznie mówi o intymności między nimi i tajemnicy; blask światła łączący oba kielichy i twarze to jedność, intuicja, połączenie w harmonię; woda- uczucia i emocje, miejsce rzeczywiście w bliskim sąsiedztwie akwenu wodnego, np. morze.
- przeważające kolory-odcienie niebieskiego i złota.
3. Słowa kluczowe- spotkanie, partnerstwo, porozumienie, zgoda, harmonia
4. Żywioł karty- kielichy/puchary- woda- uczucia, emocje, związki międzyludzkie, nieświadome procesy, sny, marzenia, rozwój duchowy itd..
5. Aspekt numerologiczny- 2- równowaga/dwoistość/ rozdroże lub konieczność wyboru
6. Odczuwalna interpretacja:
- wydarzenie dnia- poszukiwanie mieszkania w innym kraju
- sytuacja uczuciowa- chwilowa rozłąka z mężem, tęsknota, skupienie na obowiązkach zawodowych, niedosyt kontaktów
- sytuacja zawodowa- przyjęcie pracy w innym kraju, szykowanie się do długiego wyjazdu
- samopoczucie- nie najgorsze, osłabienie organizmu, przesilenie zimowe, tęsknota za ukochanym i niestabilny sen
- rada- łap okazję i ciesz się, żyj w zgodzie z bliskimi ci ludźmi i zawsze podążaj do harmonii ze światem.
- przestroga- wystrzegaj się wszelkich egoistycznych zapędów.

RADA z JEDNEJ KARTY- Udane partnerstwo, związek, małżeństwo. Oświadczyny/ miłosne wyznania (tych mi nie brakuje od męża:)), podpisanie dobrego kontraktu/umowy. Zgoda, radość, satysfakcja.

...i choć zmuszona jestem pozostawić za plecami dom rodzinny i podążać w świat za chlebem, to wszechświat ewidentnie jest po mojej stronie, nie ma się co martwić i lękać- musi być ok, prawda?

Komentarze

Popularne posty