Dzień dobry świecie!

I tak zdecydowałam się na kolejnego bloga...

Ktoś mi kiedyś powiedział, że pisanie pomaga w stanach skrajnych zaburzeń czy wzburzeń,
a może po prostu zawirowań. Jakiekolwiek by one nie były, to i tak życie pokazało mi, że o wiele łatwiej jest pisać o pewnych kwestiach, niż o nich rozmawiać, a dla kogoś, kto czuje się niewolnikiem słowa(jakkolwiek by to nie zabrzmiało) tego typu poważna zabawa może przynieść wymierne/niewymierne*(niepotrzebne skreślić) korzyści.
Dla wszystkich tych, którzy tu kiedykolwiek zajrzą i zanurzą się w moje słowa- jedna uwaga- wszystkie napisane tu teksty są mojego autorstwa, powstają pod wpływem chwili i zyskują przez to wyjątkową niepowtarzalność(to czyni chwile/momenty* wyjątkowymi, bo nigdy się nie powtarzają).


INNOWIDZENIE- to mój prywatny blog traktujący o sprawach prywatnych i często niezwykle intymnych, lecz jak na artystę przystało(a takim się czuję) mam od lat wewnętrzną potrzebę obnażania się przed światem. Ot taki rodzaj ekshibicjonizmu :)
Blog ten w pewnej swojej części jest moim osobistym dziennikiem Tarota i zawiera w tej części bardzo subiektywne analizy Arkanów Tarota(Pozłacany Tarot- mój mały początek) i zapiski przygód i doświadczeń z nim związanych.
W innej części tego bloga umieszczam swoją poezję tworzoną od 1992 roku- intymne miejsce, gdzie zawsze się skutecznie chowam.
W jeszcze innej części można znaleźć osobiste zapiski i wrażenia z dalekich podróży(na ten moment głównie Europa i Afryka), gdzie życie od czasu do czasu bezczelnie mnie gna.
O...To chyba tak na wstępie.
Dzień dobry świecie! 

Komentarze

Popularne posty