WYPADEK przy tasowaniu




Podczas tasowania kart, wypadło mi dziś 5 z nich. Zatem ważna informacja dla mnie- tak to traktuję.
Układając je w kolejności(w takiej, w jakiej kolejno wyskakiwały) kuszę się o odczyt przesłania. Początek wcale nie jest dla mnie miły.









  
         (1)-----------(2)----------------(3)------------------------(4)-------------------(5)
2 MIECZY-- 5 KIELICHÓW-- KRÓL BUŁAW----------RYCERZ BUŁAW-- GIERMEK BUŁAW

(1) Co się dzieje? --> Jawi się problem natury wewnętrznej- sprzeczność między intuicją i rozsądkiem, do której ja nie chcę/ nie potrafię się przyznać. Narastają obawy. Nadchodzi czas podjęcia ważnej decyzji, lecz nie wiem co zrobić. Prawdopodobnie nie widzę wszystkich za i przeciw i dlatego trudno jest stanąć po właściwej stronie. Ponieważ ta karta leży obok 5 Kielichów- dylemat leży u podstaw uczuć i związku.
(2) Ostrzeżenie--> zły wybór może doprowadzić do poważnej straty, utraty bliskiej osoby, do samotności i załamania, nawet do zakończenia związku! Chodzę po krawędzi?
(3) Wytyczne działania(co zrobić?)--> skupić się na pracy, projekcie, na pomysłach, na własnym życiu i uczuciach. Nadchodzi ktoś, kto pomoże, ktoś na wysokim stanowisku, z autorytetem. W sumie nawet domyślam się,kto to może być;)
(4) Realizacja--> gotowość do działania, czas wyruszyć w drogę, podekscytowanie i zapał, nowe przedsięwzięcie, przeprowadzka? Oooo....i jednocześnie nakaz ostrożności. Rycerz Buław tak samo jak i Giermek Buław pójdzie tam, gdzie Anioł nie śmie swej stopy postawić!
(5) Wynik(co będzie?)--> a będzie coś nowego i ponieważ ostatnie trzy karty wyraźnie mówią o zawodowych sprawach, więc tu zapowiedź nie tyle co nowego projektu, o ile realne rozwinięcie tego, który jest już wdrażany(wszak wciąż jest stosunkowo nowy). To nowe drogi, do których muszę być należycie przygotowana. Współpraca z młodzieżą? Tak, to bardzo możliwe.


Cóż...Mam nadzieję, że jednak mój związek przeżyje i to co teraz jawi się dla mnie wyczuwalną niezgodą i pewnym brakiem harmonii wewnętrznej szybko zostanie przekształcone w tak bardzo umiłowany ład, porządek i spokój duszy.

Komentarze

Popularne posty